Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Världens bästa kväll någonsin!

Publicerad 2012-05-15 23:01:33 i Iris - Vardag,

Kom just hem från den bästa kvällen någonsin! Idag var det sista föreställningen, och efter så var det fest.
Föreställningarna gick super, lite konstigt att allt är över bara...

Sen blev det pizza och läsk medans några lärare snackade lite, och sedan var det fucking disko i musiksalen som var så jävla najs! Alla dansade med alla, i typ 2 timmar i sträck. Fyfan var kul det var, och jag kan lätt säga att jag är en stolt "LDare".

Tack alla i 7LD, 8LD & 9LD som gjorde min dag och tack vare er kommer jag somna med ett leende på läpparna! :D

Imorgon är det Maskinen på grönan och jag ska dit med min underbara klass, och sen blir det sleepover hos Leah!
På torsdag ska jag och Frida fixa vår fest och på torsdag smäller det! JAG FYLLER ÅR!! Jag och Frida ska ha sleepover på mitt landställe med massa grymma människor! Livet leker ♥

Kommer dessvärre bli väldigt dålig uppdatering från min sida, men jag tror ni klarar er med Laura & Erica!


Gammal arkiv bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela