Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

RIP.

Publicerad 2012-05-16 14:27:23 i Erica - Tankar & Åsikter,

Ett tomt hål, jag är fast i ett tomt hål. Jag kan inte skrika och jag kan inte skratta. Allt är förstelnat. Fast i hålet och jag vet inte vägen ut. Jag varken hör eller ser någonting. Allt är svart. Förlåt, förlåt för allt. Förlåt för att jag inte var världens bästa barn barn barn. Förlåt för att jag var rädd för dig när jag var mindre. Förlåt för alla gånger jag svurit och skrikit på dig. Förlåt för att jag har utnytjat dig för pengar. Förlåt för att jag inte tog vara tiden med dig.
-
Sanningen är att jag älskar dig så jävla mycket. Du har alltid skyddat mig och ställt upp och jag har varit en bortskämd jävla snorunge som inte fattat hur mycket du faktiskt gjort för mig. Du, mormor och gammel mormor. Mina skyddsänglar. Ni kommer alltid att finnas med mig och jag ska visa mina barn vilka underbara människor ni är. Kommer berätta historier om er och ni ska finnas med i släkt minnet. Ni ska aldrig glömmas bort.
-
En sak jag aldrig kommer att förlåta mig själv för är hur jag kunde komma hem till er när gammel morfar var som värst och skrek av smärta, varför jag inte gick in till honom och kramade om honom. Sista gången jag hörde hans röst. Sista gången jag såg honom.
-
Förlåt för allt gammel morfar, ses på andra sidan när jag levt klart. Jag älskar dig ♥♥
Rest in peace Berndt Lindblom ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela