Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

16 confessions

Publicerad 2012-05-28 14:11:17 i Erica - Tankar & Åsikter,

Hatar människor med två ansikten beroende på dag
Jag älskar choklad
Ska skaffa hund när mina katter har dött
Gillar inte att läsa böker
Hatar att bli tagen som ett andrahands val
Är fett rädd för åska och blixtrar
Är ganska blyg för människor jag inte känner
Hatar att stressa även fast jag gör det varenda dag
Har med mig min iphone laddare nästan över allt, får panik om jag glömmer den någonstans.
Är en tidsoptimist
Älskar att äta frukter, känner mig så nyttig och får inte så mycket slem i halsen som jag oftast får, haha ni ba K.
Har spy fobi och börjar skaka oavbrytet samt spyr själv när jag hör någon annan spy
Valacker är mer min grej än ston, fast det finns ett sto som är helt underbar och slår alla. POLLY ♥♥
Blir oftast inte rädd för skräckfilmer, mord filmer är mycket läskigare, mera saker som händer irl.
Tycker att jag har en fett rolig humor och kan sitta i timmar och skratta åt mig själv eller en händelse
Kan bjuda på mig själv
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela