Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Tävling

Publicerad 2012-03-18 11:01:17 i Savannah - Hästar,

Godmorgon på er!
Förlåt för att jag inte har bloggat, men jag har inte haft tid ärligt talat, och inte så stor lust heller för den delen. Men det ska bli bättre, har en hel del med motivation nu! Förbättring på väg helt enkelt!
'
Idag är det hopptävling på schemat, kul kul!
Eftersom att det är första gången jag tävlar honom i hoppning så fick det bli 60 cm, ganska lågt med andra ord!
Men det är bättre att starta mjukt, så kanske det blir högre sen!
Det är jag och Elin Alvin som ska tävla honom, det är alltid roligast att tävla när man samarbetar med nån man känner väl och har kul med ;) Ska nog låna hennes väst, eftersom att jag i förrigår (?) kväll upptäckte att min var ca 3/4 storlekar för liten, haha!
'
Uppdaterar nog inte med nåt mer ordentligt inlägg idag, kanske ett liten inlägg från iPhonen, men vi får se!
Ska äta frukost nu, vi hörs! PUSS
'
Foto: Emelie Ununger

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela