Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Stort behov

Publicerad 2012-03-19 21:17:54 i Savannah - Hästar,

Har ett stort behov av att åka till Hööks.
Mitt pälsglans är helt slut. Och eftersom att pälsglans är min passion, skämt åsido, så måste
jag bara införskaffa ett nytt! Jag har hört lite här och var, och det är många som säger att
Foxfire är det bästa. Ska nog köpa en flaska så snart som möjligt!
'
Sen så har jag velat ha en sån här vardagsgrimma. Stod inne på The Horse och klämde lite
på en skitsnygg, röd, vit & marinblå grimma från John Whitaker, dock så skulle Gilbert vara
gulligast i stallet om han hade en blå discogrimma från Hööks!
Beslutsångest - √
Men det lutar nog åt en discogrimma ändå, eftersom att jag inte kommer använda den mer än
när jag ställer upp honom och sköter i gången och på ridläger osv så känns det bättre att betala
89 kr än 249.
'
Jag vill även testa de tre magiska plastbitarna i olika färger, även kallade Magic Brush.
Alla verkar ha lite blandade åsikter, men majoriteten gillar dom, enligt vad jag har uppfattat.
Nu när hästarna fäller, plus att Gilbert har lite vitt på bakbenen och i ansiktet.
'
Sen till det mindre roliga att lägga pengar på, men oj så behövligt (?)! Stövelstrumpor från CRW/KL.
Spelar ingen dtörre roll vilket märke, dock blir det nog de billigaste i 2-pack, det blir bäst så! :D
'
Min älskade fina, luddiga grimma ♥

Kommentarer

Postat av: Sara Carlsson

Publicerad 2012-03-19 21:53:57

sv: Shockemöhleschabraket finns på bla. Cheval och GG-schabraket görs inte längre i den modellen, utan det kommer nya hela tiden. Kan hända att det finns något enstaka någonstans, eller begagnat :) Det heter "glitter" iallafall..



Finns ett på tradera i ponnystorlek: http://www.tradera.com/glen-gordon-glitter-schabrak-hopp-allround-pony-cob-rea-rea-auktion_302358_150096864

Postat av: Emilia

Publicerad 2012-03-20 09:24:56

Hej!

Först vill jag önska dig en trevlig dag, sen vill jag tipsa om en minitävling som jag har idag dä du kan få chansen att visa upp din fina blogg;)

KRAM<3

http://emilialarsson.blogg.se/2012/march/mini-tavling.html#comment

Postat av: Sara Carlsson

Publicerad 2012-03-20 11:16:49

sv: haha det gör inget ;)



Tröjan finns inte längre, är från en himla gammal kollektion, möjligtvis om du har tur någonstans, men jag skulle inte hoppas på för mycket.

Dock har HEP liknande i andra färger, dock inte med luddet på huvan.

http://hepshop.e-butiken.se/?cat_id=51



Benskydd beror på vilken prisklass du tycker är billigt (veredus kan vi räkna bort). Men Eskadron har fina med ludd och även Event, Hansbo har skydd med ludd. Dock är de från event ganska kassa, luddet blir inte så fint efter ett par gånger jämfört med eskadron, men man får vad man betalar för.

Det brukar gå att hitta eskadronskydd med ludd billigt begagnat, så det skulle jag satsa på :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela