Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

questions and answers

Publicerad 2012-03-16 16:00:25 i Erica - Övrigt,

Var är du född? Huddinge sjukhus
Hur gammal är du? 15
Vem är du? Jag är jag
Vad vill du bli när du blir stor? Vet inte
Hur vill du bo när du blir stor? Lyxigt
Hur ser din framtid ut? 2 barn, världens bästa kille, kanske gifta mig
Hur gammal är du om 10 år? Men hallå, räkna själv? 25
Vad gör du då? Förmodligen så lär jag väl äta
Vad tycker du om att gifta sig? Har alltid velat gifta mig med den rätta, haha
Har du några piercingar eller har du haft? Vart? Öronen, ska ta i tungan, någongång ...
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Beroende på humör och vem
Har du sovit bredvd någon från motsatta könet? Haha ja
Hur var det? Förvänta er inget, de va min pappa haha
Väljer du myskväll framför festkväll? myskväll
Din bästa egenskap? äter allt
Din sämsta egenskap? blir sur lätt och ganska blyg
Vad tycker du om med dig själv? att jag är mig själv
Är du dag eller nattmänniska? nattmänniska
Vad är den finaste färgen på ögonen? det finaste är att vara blond med bruna ögon LÄTT
Är du i ett förhållande just nu? nej
Har du varit kär på riktigt? nupp
Är du oskuld? men haha ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nej
Vad för sorts killar faller du för? man faller alltid för de man inte kan få
När hade du sex senast? oskuld sa jag!
Har du kysst en kompis någon gång? japp
Har du gjort något med en kille som haft tjej? nej
Har du varit otrogen någon gång? haha ja
Vem vet allt om dig? fanny
Vem skulle du vilja träffa just nu? manitou
Vem saknar du mest just nu? polly
Vem av dina vänner bor längst ifrån dig? Amanda i göteborg
Vem krama du senast? Tilda
Vem står dig närmast? Fanny, Ecrew typ
Vem vill du träffa oftare? Wilmuff, Natascha, skutantjejerna
Vem är mest partyprisse? jag såklart
Vem ringer du när du är ledsen? ingen
Vem är snyggast? Robert Pattinsson och Mikael Persbrandt
Vilka finns på "inkomna samtal"? många
Vilka namn finns i smsinkorgen? sassa, fanny, jennifer, daniela, andrea, tilda, bror, mamma, michelle & christina
Vem ringde du senast? pappa
Vem smsar du oftast med? Savannah typ haha
Vad stod det i senaste smset du skickade? KLART att du får!! <3
Vad har du för bakgrundsbild? någon blommig bild
Vad står det på anteckningar? fuskbiljett, busringa namn, skolans nätverks kod
Vad har du för mobil? Iphone
Spelar du wordfeud? nej
Spelar du temple run? haha ja
Snusar du? nej
Har du snott något från en affär någon gång? maaaybee
Brukar du röka? har hänt
Har du tagit droger? nej
Känner du folk som tar droger? tror de
Har du blivit jagad av polisen? i mina drömmar
Har du druckit så mycket att du spytt? nej, kommer aldrig hända
Dricker du alkohol varje helg? klart
Skulle du kunna testa droger? nej
Skulle du dumpa din pojkvän om han sa att han går på droger? nej
Har du varit i slagsmål någon gång? haha var man ett dampbarn på dagis så var man
Sover du med dörren öppen eller stängd? stängd
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? nope
Tror du två ex kan vara vänner? det går
Skulle du vilja vara berömd? sometimeees
Har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? nej
Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? är inte lebb
Brukar du tänka innan du talar? ibland, ibland inte
Känner du någon som är oskuld? men ja?
Skulle du vilja tatuera dig? vart och vad? jag vene
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? nej
Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? nej då, min mamma får bara damp om jag kommer hem klockan halv tio
Tror du andra tycker illa om dig? gör de säkert but i don't caaaaaare
Har du kärleksproblem?
Kan någon ditt lösen till fb? yeppsi
Om ja, vem? sasshii
Kan du dens? haha jupp
Vilken är din favvo serie? medium/dr.Quinn
Vad händer i helgen? mkt
Var hitta du den här? en kompis blogg


Random bild på mig och Lesemause ♥

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2012-03-16 19:29:55

MUPP Jag kan också ditt lösenord till fb ...heh;) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela