Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Dagens vill ha

Publicerad 2012-03-03 13:15:57 i Savannah - Tankar & Åsikter,

'
Även fast jag redan har 2 träns och inte alls är i behov av ett till så kan man ju inte låta bli att sukta efter detta supersnygga pullarträns från Hööks.
Jag tycker att Hööks verkligen har lyckats med vårkollektionen det här året, minst sagt!
Om jag skulle unna mig detta så skulle det dock bli ett svart eftersom att hästarna jag kommer använda det på har svarta sadlar, även fast jag tycket att det vore liiiiite snyggare i den bruna färgen. Men något jag absolut inte gillar, och säkert inte bara jag, är när man har olika färg på sadel och träns! Nej, det vill man inte ha!
'
Håller ni med mig? Eller är det bara jag som har dessa åsikter?

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2012-03-03 13:25:39

Hej! Nu har jag en tävling om en superfin luva och en ryktborste, var gärna med :D



http://slowmotionphoto.blogg.se/2012/march/bloggtavling-1.html#comment

Postat av: Julia :)

Publicerad 2012-03-03 23:19:03

håller med dig, vår kollekiotnen är så sjuukt GRYM och dom färgglada chrabrakena kan man inte stirra sig mätt på! stor hiss! och olika färg på sadel och träns är nog inget att hurra för, nej! :D FIN blogg annars! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela