Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

9 confessions

Publicerad 2012-03-07 15:21:47 i Erica - Övrigt,

Jag älskar min Iphone
Jag red på Skutan förut, stället var som mitt hem och folket dära var som min familj. Sen kom det en annan ledare och andra personaler som är dumma i huvudet och förstorde allt. Är aldrig där nu förtiden, har nästan tappat all kontakt med personerna också
Det finns bara en person jag kan prata med om allt
Jag blir alltid kär i killen jag inte kan få och slutar alltid med att jag skämmer ut mig eller att jag får sämsta självförtroendet
Jag skämmer ofta ut mig själv när jag är på bra humör
Jag är sällskapsjuk, är jag ensam för länge så typ deppar jag ihop och hatar livet. Töntigt, jag vet men det är tyvärr lika sant iallafall. Dock är jag nästan aldrig ensam hemma då vi är rätt så många i familjen och sen har jag ju två innekatter också
Jag har aldrig träffat en sån godhjärtad häst som Manitou
Har haft miljontals med bloggar, men aldrig har jag haft en blogg så aktiv såhär länge (har haft med andra kompisar också) och jag hoppas att vi håller ihop bloggen länge och att ni aldrig slutar följa oss, våra trogna läsare
Jag läser typ inga bloggar, finns inga jag tycker är intressanta och bra



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela