Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

11 confessions - Savannah

Publicerad 2012-03-09 20:30:00 i Savannah - Övrigt,

♥ Jag ska skaffa en walk in closet när jag flyttar hemifrån!
♥ Jag hatar när det är smuligt i sängen
♥ Jag är besatt av att internet-shoppa, mycket roligare än i butik
Jag har lätt för att blir brun
♥ Jag är besatt av träns, pannband och schabrak
♥ Halva min garderob består av tröjor, alltså lätt det skönaste plagget
♥ Jag har varit på samma ö i Grekland runt 8 gånger
♥ Jag älskar att kombinera outfits, både till vardags och till häst (om ni inte redan hade listat ut det!)
♥ Jag är kär i Dannys låt - Amazing
Älskar silver, snyggast på smycken lätt
Älskar saker som luktar gott, ALLT
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela