Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Gäst Bloggare i farten!

Publicerad 2012-06-21 18:26:08 i Equestriancrew,

Hello!

Ja Iris och hennes crew behövde lite hjälp under helgen med underhållningen här på deras fina blogg! Mitt namn är då Andrea och jag rider också på Enskede Ridskola. Jag är 15 år och bor i Saltsjöbaden! Men nu skiter vi i mig och fokuserar på dagen som gått. Jag åkte hemifrån vid 9 för att sedan vara i stallet runt 10, jag skulle fotografera Erica,Mira och Clara. Sedan bad Lillis mig att fotografera de små barnen som också var på Ridläger. Dem hade gjort deras ponnys jätte fina. 
 
Innan jag glömmer bort det, Är det någon läsare som ska på ridläger i Åby den 8 Juli? Jag ska nämligen dit då, skulle vara roligt om någon av er också kanske skulle det? 
Bild från idag: Manitou 
Foto: Andrea Forslund
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela