Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

FÖRLÅT

Publicerad 2012-07-05 10:03:11 i Equestriancrew,

Jag vet inte om jag ska fortsätta att gästblogga här, men jag har märkt att det är riktigt dött här så jag tycker att varför inte underhålla er lite. Jag åker på ridläger om 3 dagar! Så himla lycklig! Kan berätta om igår kväll. Jag hängde med mina bästa vänner vid Dammsjön. Vi hade det otroligt kul och Marcus svängde förbi strax efter nio halv tio. Vi satt där och prata om allt. Sedan drog vi oss hem vid halv tolv. Eftersom jag var den ända som skulle ta tåget så var Marcus snäll att skjusa mig på hans moppe till stationen. Kvällen var jätte lyckad, idag så ska vi tälta hade vi tänkt. Vi får se hur vädret blir bara! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela