Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Grattis bästavän!

Publicerad 2012-01-12 00:00:00 i Erica - Övrigt,


Lyssna på låten när du läser ..



Idag har min underbara, bästaste, finaste bästavänn funnits 16 år på jorden. En människa man alltid kan lita på och som alltid får en på glatt humör. En sån person man inte behöver fundera på om hon kommer finnas till, för hon finns i alla lägen och gör verkligen allt för att få en att le. Hennes leende är ett sånt man bara blir varm i hela kroppen och verkligen älskar livet. Hennes skratt får än att bara rysa i hela kroppen och skrattar med henne. Hennes ögon får än att drunkna och man kan stå och stirra på dem i evigheter. Livet blir så himla mycket lättare i hennes närhet. Man klarar allting i hennes närhet och hur ledsen och död man är så lyser man upp i vilket fall av att bara se henne. Älskar denna männsika så att jag snart spricker. Utan henne skulle jag inte vara den personen jag är nu idag. Utan henne skulle jag inte kunna leva detta liv jag gör idag. Jag kan berätta allt för henne, och då menar jag verkligen a l l t. Finns aldrig några stunder jag tvivlar på att kalla henne min bästavän. Jag är stolt över att kalla henne min bästavän! ♥

Fanny Jill Susanna Järvå, hoppas du har världensbästa födelsedag. Älskar dig något oändligt så ord inte räcker till.

/Din Erica Lindblom

Kommentarer

Postat av: NellieB

Publicerad 2012-01-12 21:08:11

Grattis till henne!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-12 21:23:38

Min nya webbshop är öppen! :D

Vad tycker du? www.emelieraey.se

Postat av: fanny järvå

Publicerad 2012-01-12 22:54:52

du är ju bara för underbar!!!! älskar dig mer än ord kan beskriva ♥♥♥♥♥♥♥

Postat av: fanny järvå

Publicerad 2012-01-12 22:55:37

du är ju bara för underbar!!!! älskar dig mer än ord kan beskriva ♥♥♥♥♥♥♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela