Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

some pictures

Publicerad 2012-01-10 22:13:03 i Erica - Hästar,

Minns ni den där hoppkursen jag nämnde i ett tidigare inlägg? I vilket fall som helst så hade jag Lesemause som var supermegadunderjättetoppen duktig! Lärde mig massor om hur jag skulle hantera henne som jag tar med mig och gör de vidare på andra hästar. Fick allt som allt 2 stop på 4 dagar. Skit nöjd!

Iallafall, här är några bilder som Wilma Jansson har skickat, tyvärr så tog jag dem från fb så kvalitén kan ju bajsa på sig. Men ni ser huggligt resultatet iallafall!


Har även ridit Manitou två gånger på lovet, säger bara att han är min finaste lilla sköthäst. Verkligen försöker allt han kan och är villig att lära sig allt, dock fattar han inte riktigt vad jag menar ibland men whatever. Fortfarande min älskade lilla bebis ♥ Bilderna är även här fotade av Wilma Jansson!
/Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela