Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Iris H.Forsberg

Publicerad 2012-01-19 22:18:06 i Laura - Tankar & Åsikter,

Du är min bästavän. Att umgås med dig känns lika lätt som att andas, lika naturligt. Jag hoppas att du inser att du är värd det bästa. Jag förstår att jag inte kan ge dig allt och att du börjar välja andra, men det är så förståeligt och jag får skylla mig själv. Jag saknar alla minnen och allt vi hade men saker kommer ju emellan. Känns som om jag inte duger just nu och att jag är världens sämsta vän men jag hoppas att du har tålamod att vänta på att jag blir bra igen.
Du måste förstå att för mig är tiden vi är tillsammans den bästa.
Så jag ber dig, även om jag inte är perfekt så kommer vi att få tillbaka det vi hade, ge inte upp och tvivla aldrig.
om det så ska bli min livsuppgift.



minnen
Jag kan säga tusen gånger om att  jag älskar dig men aldrig kommer du förstå hur mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela