Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

fjorton år

Publicerad 2012-01-16 21:51:02 i Laura - Vardag,

Haha woopwoop !
Bästa födelsedagen asså. Imorse fick jag ju mina presenter. Fick ridblock, pennor och lite sådant, ridbyxor, iphoneskal, en Iphone 4 (mammas gamla) !!! sen fick jag också navelpiercing men det blev typ massa krångel för alla 'proffs-salonger' ville inte ta på under 'under femton år' osvosv... men jag får iallafall göra det om jag känner före (på nåt skabbigt ställe?).
Men sen gick jag till skolan och alla var snälla där osvosv. grattade mig och så!
Sen till stallet, red Madera! Bästis <3 Hon var fin idag, sadeln ligger som skit och dunsar och grejer, åker fram.. Hatar det! Sen bjöd jag på kladdkaka och grääääädde. Sen blev det lite gräddkrig as usual och kompisarna stod med handen på hjärtat och sjöng för mig. Älskar er grymt mycke hahahah.
När jag kom hem så hade Iris gömt sig i min säng och hoppade upp och skrek grattis. Fick typ hjärtattack och hon hade mitt favoritgodis och kladdkaka och päronsoda! Sen åt vi middag och tårta och sen kollade jag och Iris på ponnyakuten och ställvänner och åt godis. Bästa ju! Älskar dig allrabästaste ♥

Super fin dag!
/Laura

Kommentarer

Postat av: Li

Publicerad 2012-01-16 22:56:53

Grattis! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela