Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Frågestunden.

Publicerad 2012-01-11 12:51:00 i Erica - Övrigt,

Haha, var bara tre stycken som frågade men skitsamma. Haha orkar inte vänta då det var intressanta frågor som ställdes!

Elins fråga:
Vad betyder mest för dig? :)

Svar: Mycket bra fråga, haha vet knappast själv. Nej men, det är nog min familj och alla mina vänner. Utan dem skulle jag inte vara den jag är idag.
Andreas fråga:
Vad tycker du om fjortisar?

Svar: Det här var en svår fråga, beror på hur man ser på det. Kan först och främst börja med att säga att de flesta fjortisar jag mött är allmänt irriterande och jobbig. Leker någon hen inte är. Skriker överallt och super sig fulla, sänker sig själva med alla möjliga kommentarer eller skämmer bort sig själv med egoistiska kommentarer. Finns aldrig någon mellanting? Dock finns det många nära vänner som är lite "fjortis" sådära. Och ja, när man känner dem är det oftast en annan grej.
Personligen själv fattar jag inte grejen med att sminka sig fulla med lager av smink och ha uringade tröjor ner till bröstvårtan och showa rumpan. Seriöst, jag själv blir bara äcklad av det. Dock har alla olika åsikter om vad som är fjortis och inte.

Ersh, jag är ingen talare så tog det kort. Jag tycker fjortisar är growse och fattar inte poängen. Men alla har vi ju varit fjortis någongång så ska inte skylla ifrån mig, haha.
Fannys frågor:

hur länge har du ridit?
vem var den första hästen du red?
varför fotograferar du inte lika mycket längre?
Vad har du för favoritlåt?
Om du hade 10 miljoner kronor, vad hade du gjort då?
Vem är din drömhäst och varför?
PUSS LOVEU

Svar:
1. Jag har ridit sen jag var en liten plutt, nej men typ 4 år på ridskola och sen har jag typ åkt häst på mammas och hennes kompisars hästar.
2. Det var en av mammas gammla hästar, typ.
3. Jag vet faktiskt inte, har inte suget typ. Har ingen kamera för den delen heller haha.
4. Jag har många favoritlåtar, men just nu är det nog All this way - Amanda fondell. 
5. Ge allt de ville ha till mina nära och kära, flytta här ifrån, köpa häst. Jadu, drömmar är allt underbara!
6. Min som alla andras drömhästar är nog Totilas, för att han är bäst typ. haha

Visste ni att Totilas är halvbror till Tanya som jag skötte innan hon försvann? Älskade Tanya ♥
/Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela