Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Berocca Boost

Publicerad 2012-01-31 21:22:47 i Savannah - Vardag,

INTE ALLS random rubrik.
Men skit i det. Sitter i soffan, kollar på wipeout, chillar allmänt bara.
Yes, idag var jag ju i TC med mormor, köpte ett par jeans och en tröja.
Outfiten for tomorrow består nog av det jag köpte så jag kan visa imorrn, om ni visar lite intresse kanske ;)
Nu har jag absolut inget att blogga om, ni får resten av veckans planer, thats it for today!
Onsdag: Skola först, sen plugg
Torsdag: Skola, sen stallet och ridning
Fredag: Skola, kanske farsta? Erica sover här
Lördag: Stallet, mysdag tror jag, inga planer
Söndag: Stallet, sen inga planer.


iPhonebild pga bildbrist så det skriker om det.

Kommentarer

Postat av: NellieB

Publicerad 2012-02-01 20:28:26

Sv. Miss S...f*n va du e underbar. Tack för kommentaren.

Stora kramar!! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela