Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

10 sanningar om mig

Publicerad 2012-01-23 20:51:12 i Erica - Tankar & Åsikter,

  • Jag är usel på att plugga
  • Jag kan inte visa känslor för folk, kan inte gråta framför folk, inte ens framför min egna mamma.
  • Jag har dåligt tålamod och vill att allt ska hända så fort som möjligt, alltså blir det ofta problem.
  • Jag vet inte hur personen som har förstört mitt liv ser ut.
  • Jag har ett uselt självförtroende
  • Jag är en helt annan människa i skolan än vad jag är i stallet eller vardagligen.
  • Jag måste alltid krama en kudde eller ett gossedjur när jag sover
  • Jag har hjärtproblem och äter medicin varende morgon
  • Det första jag går in på, på datorn är facebook, alltid.
  • Jag ska alltid älska fel person och inte kunna släppa taget om personen sen ..
Haha ännu en till sanning
/Erica Lindblom

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-01-23 21:08:25

Ny hästblogg, där jag skriver om inridningen utav min ponny och tävling och träning med mitt 9 åriga hafflinger sto!

// www.goldponies.blogg.se

Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Publicerad 2012-01-24 13:28:33

Men usch vad hemskt med hjärtproblem :((

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela