Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Svar på frågestund

Publicerad 2012-02-04 00:56:59 i Laura - Övrigt,

Frida: Vad tycker du om mig ? seriöst.
sv: Jag tycker du är super fin, en av mina bästavänner men det vet du :)

Vad Iriterrar du dig på?

sv: Folk som alltid ska ha rätt (även fast jag typ alltid själv ska ha det), sånna so inte kan erkänna sina brister/fel..


Om du fick ändå något på dig själv vad skulle du ändå (på insidan och på utsidan)

sv: På utsidan, näsan helt klart. Insidan skulle det vara att kunna förlåta och lämna saker lättare, inte bli lika arg haha.

Saknar du din gammla klass ?

sv: klart jag gör, super mycket

Nya eller gammla klassen ? vilken är bäst hehe..
sv: Jag kan inte säga, båda är bra på olika sätt.. men jag gillar nya skolan mycket mer och jag trivs verkligen i nya klassen!

Vilken e din favvoponny?
sv: Kastor ♥

Maja: Vad är det bästa och dåligast med mej?
sv: det bästa är att du är så grymt snäll, och det dåliga är att jag blir så grymt avundsjuk på dig. hela tiden haha

Bästa kompisar?

sv: har asmånga men dom närmaste, maya, iris, frida, leah, molly, erica, savannah, maya.h och måångamångafler.

Om du fick ändra en grej på dej själv, vad skulle det vara?

sv: se ovan

vad är det värsta en person kan säga till dej?

sv: typ förolämpa mina kompisar & familj...

Bästa minnet med en kille?
sv: det var en kväll då stjärnorna lyste klart... haha jagvetinte .

Drömhästen?

sv: en ponny, väldigt snäll i hantering med mycket personlighet, hellre snäll på marken än när man sitter på ryggen. Men väldigt fin i dressyren så att man kan komma ut på lokalatävlingar. gärna bra i hoppning också så att jag tycker det är kul med hoppning på nån anna häst och inte bara Torre. gärna en kul färg haha :)

Favorit hästras?

sv: svårt... men älskar welshar, annars bryr jag mig inte så värst

Förebilder?
sv: ingen aning. ärligt talat

Bästa tjejkompis?

sv: läs ovan

Bästa killkompis?
sv: Theo, Wilmer, Charlie, Nisse och flera !

Iris: Vad är det bästa och det sämsta med mig?
sv: det bästa är att du är bäst, och det sämsta är att du alltid försöker övertyga mig om att jag är det? även fast det e tvärtom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela