Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Längesen?

Publicerad 2012-02-04 18:23:59 i Erica - Vardag,

Känner att det var ett bra tag sen jag bloggade ordentligt. Men det ska det blir andra bullar på! Sov hos Savannh igår och gör detsamma idag. Igår kväll såg vi en super bra film, nämligen Hämnden med älskade, underbaraste Mikael persbrandt. Verkligen sevärd!

Idag har vi varit hos Wanda och så har vi åkt skridskor, skitkul! Märks verkligen att det var ett tag sen jag åkte. Ramlade typ bara tre gånger, vilket jag var väldigt stolt över.

Snart är det mat, tacos står på schemat, tror jag och Savannah ska tvätta Rocky eller kolla på Rosa nu. Hörs senare, puss! /Erica

Kommentarer

Postat av: wilma

Publicerad 2012-02-05 11:21:12

Fin blogg :) gå gärna in på min blogg och svara på frågorna när tycker du man har storblogg & om jag har rätt eller fel om min text ?



ps. Bloglovin/länkbyte ?:)

Postat av: wilma

Publicerad 2012-02-05 11:21:58

( direkt länk ---->http://wilmadahlgren.blogg.se/2012/february/random.html )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela