Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Kvällsbloggning

Publicerad 2012-02-08 21:28:45 i Savannah - Övrigt,

Nu sitter jag i soffan, har gjort några armband och dekorerat schabrak (bild kommer)...
Men nu så ska jag snart stänga av datan och jag har inte så mycket att säga så jaaaa...
Vi har redovisningskväll imorrn med skolan så Iris har köpt min ridlektion, lite surt eftersom att
jag är astaggad, men that's life.. Tur att man inte missade hoppningen (♥) i alla fall!
Men jag har 0 bloggideer sooo bye bye!

Kommentarer

Postat av: Alice ♥

Publicerad 2012-02-08 21:44:47

Fin blogg!



Var gärna med och tävla om att bli veckans blogg!



kram :)

Postat av: Emilia

Publicerad 2012-02-08 22:14:55

Nu är dagens blogg utsedd, kika in och kolla om det blev din:)

Ha en trevlig kväll :)



KRAM och tack för du va me<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela