Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

In the club.

Publicerad 2012-02-24 10:21:06 i Savannah - Övrigt,

Nu sitter jag i skolan, har med mig datan. Mäste skriva klart uppsatsen today.
Sorry for the bad update men jag har varit borta och allt, jobbigt läge.
-
Idag ska jag kanske till stallet, det beror på, men erica ska i alla fall sova hos
mig, vi ska väl spela wii och kolla på tv, mys alltså!
-
Sen börjar looooveeeet! Ska inviga det genom att ta sprutan mot livmoderhalscancer
på måndag morgon, fml. Men det är llika bra att få det gjort!
På tisdag ska jag rida privat, bilder kommer kanske! Ska uppdater bättre, promise!
men nu måste jag dra, hörs later on!
-
Världens sötaste! Foto: Emelie Ununger

Kommentarer

Postat av: fanny

Publicerad 2012-02-24 14:07:40

är detdär din häst? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela