Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Facebook status

Publicerad 2012-02-01 16:26:22 i Erica - Tankar & Åsikter,

Emma Abrahamsson: En snäll tjej som fotograferar som en gud!
Amanda Galantus: En snygg tjej som går i min skola, hon är snäll.
Victoria Ryhnell: En tjej men satans mycket energi, sprider glädje.
Mira Von Der Burg: En supersnäll tjej som passar som elit modell.
Andrea Forslund: Min blondin kompis som betyder en massa! Puss på dig.
Lovisa Sandhill: En tjej jag inte känner men rider på enskede + verkar snäll :)
Sanna Andersson: En skitsnygg tjej som jag inte känner men skulle kunna lära känna.
Hanna Bodelson: En skitsöt tjej med mycket energi, passar grymt bra som blond!
Andreas Rudin: En kille i min skola som är fett snäll :)
Emma Klang: Min motståndare i Ponnycupen, nej men grymt snäll tjej!
Sara Persson: Min bästavän som jag glidit ifrån men älskar henne enormt!
Elin Dunér: Alfred! Supersnygga Elin som är skitrolig. Love u!
Amanda Bokstam: Är tokkär i en råtta! Min bästis som är google åt mig .. haha loveu!
Rebecca Adnell: En toppen fotograf som är hur snäll som helst!
Melissa Pettersson: Du har sjukt mycket energi och är fett rolig + love your laught!
Bartek Rydel: En krallig kille med sjukt mycket muskler
Maja Brink: Vet knappast vem du är men verkar skitgullig.
Matilda Turunen: En tjej i stallet som skrattar mycket haha.
Mikaela Fredriksson: En tjej jag umgicks mycket med förut, dock inte längre.
Ella Jonsson: Skitfin tjej med humor och rider bra!
Mika Pattinson: En Robert älskar precis som jag, verkar skitsnäll!
Tilda Gunnarsson Sten: Min lilla klasskompis som tycker jag är fett kul.
Michelle Sjöö: Min bästavän, festis som jag har bäästa minnerna med. Älskar dig!
Fanny Järvå: Min allrabästavän som jag älskar OERHÖRT mycket, ni förstår inte. PUSS
Jennie Apelskog: En supersnäll tjej som jag inte känner så bra men lär gärna känna :)
Marina Lidjan: HAHA, ja .. En modell som jag har "catfight" med ..
Rebecca Fredriksson: En snäll tjej som jag inte träffat på länge
Ragni Wannag: En supersnäll människa som rider Manitou något grymt bra!
Jessica Fredrikssen: Mitt lyckopiller, eller ska jag säga skrattpiller? Har alltid kul med denna människa!
Malin Bokstam: Mamma till min bästis, väldigt rolig och snäll!
Josefine Forslund: TVILLING till min blondinkompis. Har lätt att störa mig på denna människa men gillar henne ändå!
Amanda Hellström: Rider på enskede och passar bra med Little Mike!
Johanna Olsson: En supersnäll tjej som jag gärna lär känna bättre!
Amanda Nije: En superrolig tjej som jag träffade rätt så mycket i sommras!
Stefan De Geer: En snäll kille som jag träffade förra sommaren!
Lilie Lillan Järvå: Måste nog vara den roligaste människan på jorden, efter Fanny dåra. Supersnäll och har en underbar personlighet!
Iris Forsberg: Min bästavän, soulmate som jag älskar mega mycket!
Savnannah Lindbäck: Min bästis, lillasyster som jag alltid kan vara mig själv med och oavsätt vad jag än gör så accepterar hon mig för den jag är. Även fast hon hatar mina pruttar så låter hon mig vara en prutt. Haha!
Elin Alvin: En helt underbar tjej med humor som jag älskar (den sög förut men nu äger den) hon äger på att hoppa också!
.
Tror det var alla, om inte säg till om du inte finns med!

Kommentarer

Postat av: Savannah L

Publicerad 2012-02-01 18:41:42

Hej men jag är inte med? :O :O :O

Hahahah, hur kunde du missa mig? ;) <3

Postat av: Lovisa S

Publicerad 2012-02-01 20:33:32

Jag lovar, jag är jättesnäll ;)

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-02-02 12:14:54

Ååå!tack <3!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela