Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Dagens hiss!

Publicerad 2012-02-07 20:46:57 i Savannah - Tankar & Åsikter,

Dagens HISS går till Charlies Häst & Hund! Många sjuuukt fina grejer!

Personligen gillar jag när butiker blandar sina egna märken med andra "kända"
märkesprylar. Charlies har sitt eget märke, som enligt mig har riktigt fina grejer
till ett väldigt bra pris, och även de mer välkända märkena som Kingsland, John Whitaker
och HV Polo mm.
Jag är ganska misstänksam av mig när det gäller att beställa saker på internet, speciellt om det
är dyra grejer det handlar om. Men eftersom att många bloggar jag följer beställer därifrån så
tror jag att man kan lita på det, eller hur? ;)
Eftersom att jag har bestämt mig för att innan ridlägret i sommar SKA jag ha ett cerise schabrak
från Lamicell, och en collegetröja från KL vinterkollektion som jag blev oerhört förtjust i!
Om jag inte ändrar mig och hittar nåt snyggare innan sommarn då såklart.
Men det vill jag absolut ha just nu, och tanken är att om planerna går som det ska,
(att tävla mer hoppning på Gilbert), så blir det rosa Lamicell schabraket en del av våran outfit,
gud vad gullig han skulle vara i det!
Sen finns det såklart en hel del mer som man vill ha, tex ett par fårskinnsfodrade benskydd från Eskadron
som jag fastnade för....
Edit: Gillar ni denna typen av inlägg? Ska jag/vi fortsätta med det?

Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2012-02-07 20:56:27

Borde inte hissen bli att ni blivit länkade av Ponnysanning?? ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela