Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Helg makes me happy

Publicerad 2012-04-01 14:42:19 i Laura - Hästar,

Igår red jag och Erica privat (Lillis ofc). Madera gick faktiskt sjukt bra efter ett tag! Haha, hon har tillochmed börjat bli pigg! Grymt skönt att inte behöva sitta och banka med skänklarna längre.

Vi värmde upp och då var hon jobbig och sköt ut bogen och var inte så lyhörd. Vi värmde upp i alla gångarter.
När vi hade skrittat på långa tyglar hade både jag och hon fått ny energi och då gick det mycket bättre! Vi övade på ökningar och övergångar. Ökningarna satt stundtals bättre än dom någonsin gjort! Glad tjej.

Efter ridningen åkte jag, mamma, elin, erica och savannah till Lyckås och Hööks! Där köpte jag:

Tröja - Kingsland
Hjälm - crw?
tröja/jacka - crw
Chaps - crw?

Sen sov jag, Maja, Frida och Viktor hos Leah på lidingö och vi hade awesome as usual.

Idag ska jag och familjen på middag nånstans och imorgon är det skola...


en lagom charmig bild från när jag hoppade Silver. hahah jag dör

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela