Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

skolbloggning

Publicerad 2012-04-20 10:20:23 i Erica - Vardag,

Sitter ännu en gång i skolan och skriver ett inlägg haha. Har SO lektion nu och ska skriva om homosexualiteten genom tiderna. Skit tråkigt, jag vet. Eller det är en smula roligt också men aa.

Efter skolan så ska jag till Savannah, vet inte riktigt vad vi ska göra. Funderar på att kolla om vi kan åka snabbt till hööks, ska köpa en padd som jag sitter på när jag rider då jag har problem med min svanskota, padden är stötdempande så tror att det blir bra. Skriver mera ikväll, puss!


gammal bild

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2012-04-20 15:24:08

Hej!

Hoppas du har haft en grym fredag än så länge och att den slutar toppen :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela