Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Rolig helg!

Publicerad 2012-04-22 17:58:13 i Laura - Hästar,

Igår sov jag hos Leah, och duktiga som vi är så gjorde vi klart vår låt till musiken! Asgrym hahaha.
Idag var det tävling (deltog ej) så var där, kollade, hjälpte till, chillade. Duktiga Erica vann med Zidane! Vinnar-ekipaget!
Jag själv funderar på att fråga om jag kan vara med på LB:2:an nästa KM omgång (utom tävlan) ... Men jag vet inte. Antingen så blir det asbra att prova eller så är hon på dåligt humör och jag får dåligt självförtroende. Vi får se vad Lillis tycker :)

Dessutom kom mamma hem med hjälmhållare till våran sadelkammare (på gotland), hästgodis och en grimma som var på rea! Till Bessie får den bli eftersom den var blå, röd och vit. Snyggt till svart häst, visst?

Nu är det söndag, så jag tar mig tiden att fixa mina fula, korta naglar! wiho

Så grymt tävlings-sugen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela