Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Här ska det bloggas!

Publicerad 2012-04-16 14:26:54 i Erica - Vardag,

Nej jag tänker inte ta någon bloggpaus här inte, man förlorar bara så otroligt mycket på det! I och för sig har jag inget speciellt att blogga om. Men lite små inlägg är väll alltid roligare än ingenting! ;)

Skolan idag var, bokstavligt talat, ett rent helvete. Har aldrig varit så ihop klistrad med sängen någonsin. Var så himla hemskt att gå upp så det var inte riktigt klokt. Skoldagen i sig har väll ändå varit rätt chill. Fyra lektioner och slutade två, rätt så najs asså.
-
Ska alldeles strax börja sätta på mig kläderna och pallra mig iväg till gullmarsplan, möta Fanny, och sen åka till stallet. Hoppas verkligen på Zidane idag och jag hoppas verkligen att vi får rida ute. Underbart väder ju! Återkommer med ett mobil inlägg om vilken jag ska ha, och så skriver jag kanske om ridpasset ikväll. Får se. Puss!

Kommentarer

Postat av: jennifer

Publicerad 2012-04-16 16:35:32

Fin bild :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela