Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Godmorgon!

Publicerad 2012-04-17 09:55:38 i Erica - Vardag,

Har äntligen en liten sovmorgon nu på morgonen, det var typ hundra år sedan vi hade det förut. Iallafall, vaknade för kanske en halvtimma sen. Orkade inte sova längre, eller mamma satte på teven och hon är typ halft döv så hon har inte lite högt heller, så gick in och la mig i vardagsrummet och sen kunde jag inte somna om, hihi.
-
Ridning står på schemat idag efter skolan. Är nästan helt hundra på att jag får Zidane. Hoppas på det också, för ridningen igår var det jag som var så himla slö och efter i min ridning. Så resultatet blev ju inte så toppen bra. Zidane gjorde det han skulle och skötte sig fin fint, dock behöver han lite hjälp med att få igång bakbenen, vilket jag inte gjorde dåra såå, som sagt, gick inte så bra.
-
Känner att jag är så trött så inlägget bara blir hel skumt. Fixar lite tidsinställda nu innan jag hoppar in i duschen och sen pallrar mig iväg till skolan. Puss!
Sötis Graham i somras <3

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2012-04-17 10:23:24

Otorligt vilken söt bild! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela