Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

cool story bro, don't tell it again.

Publicerad 2012-04-18 15:27:12 i Savannah - Vardag,

Hej alla fans! Haft en bra dag?
Hoppas det! Det har i alla fall jag, tack vare min underbara klaaaass!
Skrattade så jag dog åt min redovisningsgrupp, haha. Det var allvarligt, hade fan ont i magen.
'
Om ett tag möter jag Erica på tunnelbanan så åker vi till Farsta, ska köpa blondering, kanske nåt mer.
Vi får se haha! Sen sover nog hon här. Men annars så ska jag videoblogga lite senare, om jag
KOMMER IHÅG, det brukar vara lite problem med det annars hihi. Men jag ska se till att ni får stall-filmen
i helgen. Såklart glömde jag att sätta alarm också, vilket gjorde att jag inte kom ihåg att filma stallet heller..
Men jag bloggar mer senare, PUSS OCH KRAAAAAM!
'
Här är vi snyggingar i 7A, fina va? ;)

Kommentarer

Postat av: sofie

Publicerad 2012-04-18 16:02:43

Fin blogg :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela