Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Mot staden

Publicerad 2011-11-01 10:48:35 i Savannah - Vardag,

Oherregud, imorrn ska jag och bästavän Kerstin till Gunnorp! Sjuuuuuukt hur mycket jag har saknat allt det där!
Loppan, Lusen, alla kompisar, hästarna, hoppningen, Gisela, Lisa, Klara, skogshagen, barbackaturen till och från hagen, dressyren, allsången, talangjakten, Cindy, allt!
Imorrn kl 8 går tåget, är framme ungefär halv 11, i paradiset! ♥

I alla fall, idag (snart) så ska jag tilll stan.
Ska köpa ridhandskar, fårullssulor till stövlarna, kanske ett reflexspö, och kanske nåt mer ;)
Sen ska jag även köpa en deo, schampo & balsam, kanske en mascara....
Det var allt jag måste ha, men det hänger säkert med något mer från hästbiten!

Bloggar mer efter stan, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela