Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Erica är sjuk.

Publicerad 2012-03-07 13:52:38 i Erica - Vardag,

Japp, som rubriken säger så är jag så mycket som sjuk. Ont i huvudet, illamående och skit ont i magen. Hoppas verkligen bara att det är en tillfällig sak för ärligt talet har jag inte tid med sjukdom. Nationella nästa vecka och måste plugga som en apa, då jag verkligen fattar 0 av det där.
-
Iallafall, så kommer jag blogga mycket nu då. Fast nu ska jag bara äta frukost då jag vaknade för fem minuter sen. Ska kolla film med mamma också, sen efter det ska jag blogga massor. Funderar på att göra tidsinställda nu ifall schemat skiter sig. Ses sen iallafall, puss! /Erica
Bilden är gammal som gatan, men fuck vad jag saknar den där tiden! ♥

Kommentarer

Postat av: Perfectly Unbroken ♥

Publicerad 2012-03-07 15:02:38

Hej, fin blogg! Ska vi följa varandra på bloglovin? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela