Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

"Jag..." x10

Publicerad 2012-06-21 16:17:00 i Iris - Tankar & Åsikter,

Jag tål inte halvgamla låtar som typ var inne för 2 år sedan, typ Bumpy ride?
Jag har aldrig varit kär på riktigt
Jag älskar nya blogg.se
Jag tycker det är roligare att rida storhäst än att rida ponny
Jag tycker att mat är det bästa som finns
Jag gillar ingen annan risifrutti än hallon
Jag har bara ramlat av 3 gånger på 8 år
Jag gillade inte choklad när jag var liten, nu äter jag det minst en gång om dagen
Jag har förlorat så himla mycket vänner det senaste året, men som jag inte saknar ett dugg
Jag älskar serien The O.C, seriöst mitt liv
 

Kommentarer

Postat av: matilda

Publicerad 2012-06-21 17:13:19

kul att se att någon annan än mig också gillar nya blogg.se , alla verkar ju typ hata det xD

Svar: Både Iris och Savannah älskar det! :)
equestriancrew.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela