Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

I'm in love with the thought of you

Publicerad 2012-06-20 10:22:56 i Iris - Vardag,

Sitter och äter frukost nu för tillfället, och ska åka in till stan om typ en kvart.
Igår spenderade jag min kväll med att göra massor med tidsinställda till er, under helgen jag är borta.
Inte så roliga kanske, men eftersom jag inte har några idéer så får det bli såhär.
 
Idag ska jag som sagt åka till stan, kanske köper en plattång på vägen hem. Sedan åker jag till stallet i eftermiddag och fotar när Erica, Clara & Mira rider. Sen åker jag väll hem igen och packar..
 
Jag vet inte om jag kommer kunna blogga så mycket live när jag är i Fjällbacka, men nu har ni iaf tidsinställda och ni har Savannah och Erica som ska blogga!
 
Vi ses sen!
 

Kommentarer

Postat av: Fillan

Publicerad 2012-06-20 10:52:16

Fin blogg! Är jättesugen att få gästblogga hos er!! kan jag maila en text till er? :)

Svar: Tack! Vad roligt att du är intresserad, maila ditt inlägg till [email protected] :)
equestriancrew.blogg.se

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-06-20 13:02:26

Gillar verkligen er design!

Svar: Tack så mycket :)
equestriancrew.blogg.se

Postat av: Melissa

Publicerad 2012-06-20 17:31:51

Söt blogg, följa min ? :)
Just nu frågestund på bloggen:
www.createdbymelissa.blogg.se

Kommentera gärna en massa frågor! , Ha en bra dag !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela