Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Hemma i Sthlm

Publicerad 2012-06-26 17:37:10 i Iris - Vardag,

Hej allihopa! Nu är jag äntligen hemma i Stockholm.
Har haft en jätte rolig helg, som har inkluderat god mat, roliga människor och shopping!
Var som sagt på Ullared/Gekås, och hittade jätte mycket fina saker :)
Orkar dessvärre inte fota, men jag tror ni klarar er.
 
Imorgon ska jag rida med Erica, hennes mamma och min mamma hos Kjell i Uppsala. Det kommer bli jätte roligt, lite spänd bara på vilken häst jag kommer få.
Sedan så ska Erica sova här på kvällen och det kommer att bli jätte roligt, äntligen få träffa lite kompisar.
 
Nu ska jag fixa lite grejer, så vi hörs senare ikväll!
 
Är jätte ridsugen...

Kommentarer

Postat av: Celina (A L L R O U N D M U P P A R N A S)

Publicerad 2012-06-26 18:16:07

Fin blogg :) Länkbyte ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela