Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Helt slut

Publicerad 2012-06-20 21:55:32 i Erica - Vardag,

Sitter just nu och kollar på tv, har precis duschat och jag somnade haha. Så himla skönt. Ska lägga mig tidigt och verkligen sova ut mig till imorgon. Ska rida programridning imorgon på Manitou, blir LB:1. Skönt eftersom att jag kan de programet men skulle jag haft Zidane så skulle jag fått prövat på LA:1, vilket är lite halv trist.
 
Orkar faktiskt inte skriva om alla passen, i faktum med att alla pass gått lika dåliga. Stel och tjurig är han. Rider honom nu med Gough tygel, går verkligen inte annars. Mamma fotograferar imorgon så förhoppningsvis så kommer med massa bilder! Skriver inget mer ikväll, så vi hörs imorgon.
 
Ps, vi kommer att ha en gästbloggare här på Equestriancrew över helgen, så missa inte att kika in då! Pussar.
 
gammal bild på mig och Wilma.

Kommentarer

Postat av: vendela - dressyrryttare

Publicerad 2012-06-20 22:34:46

fin blogg :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela