Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Dålig uppdatering från min sida

Publicerad 2012-06-18 22:29:05 i Equestriancrew,

Tjena bloggen!

Sitter just nu med Elin på hennes balkong och bloggar. Mysigt. Hon har så himla fin utsikt + hög, får fan svindel.. Vi har kollat på tv med snaks och massa godheter.

Red Manitou två gånger idag, är på ridläger på Enskede som Iris var, fast det är ett annat läger. Första passet gick piss, verkligen kasst. Har aldrig gått så dåligt på Enskede i alla år jag ridit där. Men det andra passet så hade jag gough (stavning?) med tygel så då fick jag ihop och igenom honom mycket bättre, eftersom att han är så stark.

Imorgon så är det två pass som gäller igen och ska vara i stallet klockan halv nio. Möter Mira och Clara där också. Skriver mer detaljerat om alla ridpass när jag kommer hem. Ska också försöka att få med en fotograf någon dag så att ni kan få lite bilder. Men skriver inte mera nu förns imorgon bitti när jag kommer hem, ska vara lite social mot stackars Elin haha. 

Hörs imorgon, Puss! :* /Erica


Bjuder på en bild från Elins dator på Savannah och Elin, brist på bilder! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela