Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Nästa gång du tar mitt hjärta, se till att lämna tillbaka det i samma skick som det var när du tog det.

Publicerad 2012-01-23 22:54:47 i Erica - Vardag,

Nej nu ska jag susa, orkar inte vara vaken längre och imorgon är det skola! Sen är det ridning. Tippar på Zidane <3
Ridningen idag var iallafall helt okej, vi missförstod varandra en hel del. Exempelvis som i ökningarna, jag vill att du ska öka, men nej.. Du börjar galoppera? Haha, stackars häst. Han fattar ju inte vad jag menar. Så jag måste börja öva mig på det. Jag av någon annan förstår hur det är när man inte fattar, förjävligt. Haha, Lillis blev lite  .. Vad ska man säga? Arg, nä bara lite irriterad. Men imorgon så ska jag försöka att få en toppen ökning!
Nej nu snackar jag lite om allt möjligt, så jag slutar nu! Bjuder på en bild på mig och laget med vinsten från den senaste ponnycupen. Godnatt! /Erica


Kommentarer

Postat av: Agnes

Publicerad 2012-01-24 13:01:09

Jättefin blogg! Allt bra? :-)

Postat av: Emilia

Publicerad 2012-01-24 13:40:10

Haft en bra dag? :)

Postat av: Emilia

Publicerad 2012-01-24 15:31:02

sv: nä det förståss, jag ska också ut och rida sen, men det sär så himla kallt så man får pälsa på sig ordentligt :P

Postat av: Emilia

Publicerad 2012-01-24 15:50:52

Vi har idhus ungefär 3 kilometer bort, men om inte mamma har tid att koppla släpet så måste man rida dit och det är för kallt o mörkt på vardagarna:( Fast det är mysigt att rida i snöm me:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela