Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

my goals for two thousand and twelve

Publicerad 2012-01-23 10:33:30 i Erica - Tankar & Åsikter,

MED MANITOU:
  • Ta flera privatlektioner
  • Få en stadig form i både trav och galopp
  • Lära honom puss, buga och hov
  • Stärka upp vårat "band"
  • Sköta om honom bättre och längre
  • Tävla en klubbtävling

MED ZIDANE:
  • Komma ut och tävla
  • Få till galoppfattningarna i programmet
  • Komma ner med i sadeln
  • Få perfekta skänkelvikningar
  • Ta flera ensamma privat lektioner
  • Lära känna hans personlighet bättre
MED MIG SJÄLV:
  • Äta nyttigare
  • Gå ner i vikt och midjemåttet
  • Sköta skolan bättre
  • Visa mer kärlek till min familj och mina vänner
  • Släppa taget om de som inte förtjänar min kärlek
  • Träna mera
Såklart finns det visa delar jag kanske inte att lyckas med, men jag ska ge allt på att klara det.

/Erica Lindblom

Kommentarer

Postat av: Emilia

Publicerad 2012-01-23 11:08:05

SV: Jag har honom på foder tills jag har växt ur honom, det är min mammas kompis som har hästföretag så dom har gjort upp det så :P

Han är bara 5 och jag har varit med från början och hjälpt till att rida in honom när han var 3:)

Nu har jag börjat tävla avd B, målet är ungponny championatet i höst

Kram ..ps! är det din ponny på bilden?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela