Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

hoppning

Publicerad 2011-11-21 21:53:39 i Erica - Hästar,

Idag var det hoppning som stod på schemat! Oväntat och sådär lagom älskat - inte. 
Jag hade ingen väst med mig då jag verkligen inte visste att vi skulle hoppa, sen kommer man in till stallet, frågar häst och gissa vem man fick .. ? Jo, nämligen Lesemause.. 

Jag gick runt i hela enskede och typ frågade hur hon var, de mesta komentarerna var "..." , eller "hon har lärt sig att stanna & gör det hela tiden" .. Så jag vart ju lite lagom taggad. Men så fort jag kom in i ridhuset och såg hindrerna så blev jag sjukt taggad.. Jag glömde vad alla andra sa och tänkte bara "Nu kör vi, jag ska klara det här!"
Red fram på volterna och fyrkantspår. Hon skyggade i varenda hörn så man var tvungen att överböja och pressa ut henne i hörnet, vilken var lite svårt. 

Sen började vi hoppa fram, och det gick as bra! Vi gjorde en liten bana och den vart klockren! Hon väntade på mig när vi skulle hoppa av och verkligen flög fram. Helt otrolig hopphäst asså. Skulle fan vilja fortsätta att hoppa/rida henne.
Fick två bilder som blev bra, alla andra blev helt suddiga..



Dock fick jag ingen på de rättuppstående hindrerna där hon fullkomligt flög över!
/Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela