Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Just because we don't talk doesn't mean I don't think about you. I'm just trying to distance myself cause I know I can't have you.

Publicerad 2011-12-30 01:10:13 i Erica - Vardag,


Sitter just nu hemma hos Andrea, vi har haft en supermysig kväll, verkligen!
Och tack till Iris, Savannah, Charlie, Josefine & Andrea för att ni gjorde min kväll. 

Började kolla lite på beck, men det blev inget intresse i det när Gunvald inte var med alls mycket, min bebi :( 
Så nu sitter jag och Andreus i Josefine's säng och myser med varsin dator. Tror vi ska slagga snart, vet inte riktigt. Men förmodligen! Ska sova ensam i Jossans rum, faan vad scary .. Nej, jag ska sova med Andrea istället. Haha jag ser era carefaces ;) 

Imorgon är det ridning på Zidane igen, det gick superbra idag! De två dagarna innan har han ju bara varit hela vild så jag vet inte vad .. Har varit nära på att åkt av och allt .. haha .. Men inte idag inte! Han skötte sig toppenbra!
Nej nu ska jag sluta, skriver mera imorgon! Puss /Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela