Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

All i want for christmas is you.

Publicerad 2011-12-22 13:31:14 i Savannah - Vardag,

JULLOV! Så coolt.
Idag har jag vart i skolan från 10 till typ 11, onödigt ;)
Men jag kommer sakna mina fina, underbara, roliga klasskompisar skitmycket, detta gäller alla!
Älskar er, alla i 7A, världens bästa klass ♥
I alla fall så ska jag åka med Erica till stallet senare, as usual.
Men innan det ska jag väl fixa lite i rummet, har redan börjat med att plocka ner grejerna på hyllorna för dammtorkning osv.. Var fett taggad när jag kom hem men det sket sig.. Hahaha, allt är sig likt!
Men efter ridningen ska jag till Farsta med mamma en sväng och köpa en skjorta som jag såg på Cubus, mysig!
Kanske köper ett par vantar med världens mjukaste foder inuti, får se!
Men nu ska jag ta tag i det här, bloggar mer innan stallet om jag får tid över, kramisar!

Kommentarer

Postat av: Topdressage

Publicerad 2011-12-22 20:45:18

Nu har vi en mer tävling om ett br schabrak + lindor i färgen carribean blue!

http://topdressage.blogg.se/2011/november/for-er-som-inte-hade-tur-i-var-forra-tavliing.html#comment



Sista chansen att anmäla sig idag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela