Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

If you were happy before you met someone, you can be happy after they've gone.

Publicerad 2011-12-23 17:58:15 i Erica - Vardag,

Sitter hemma hos Sassa nu och har slagit in pressenter till imorgon. Jag ska ju ta med Wilmas pressent från Sassa också så nu har jag en fullpackat säck hem! Vi dricker julmyst och bara chillar. Myyys!
Som alla kanske redan förstår så kommer vi inte att blogga så mycket under julen, då de flesta kommer åka bort. Men vi skriver mera sen när alla är hemma och har tid! Jag (erica) kommer att vara hemma hela julen så kommer nog blogga ett par enstaka inlägg. Men lovar ingenting!

Nä, nu ska jag nog dra mig hemmåt. Ska slå in massa mera med pressenter och sen ska jag upp 4 och vara i stallet 5 .. DÖDA MIG LÅNGSAMT!
/Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela