Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

FÖRLÅT!

Publicerad 2011-12-08 15:34:21 i Savannah - Vardag,

FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT för att jag inte har bloggat! Men nu ska jag skärpa mig!

Det har egentligen inte hänt så mycket sen jag uppdaterade senast, men kan berätta lite om tävlingen.
Jag var inte nervös alls, kanske lite, men det var inget jag brydde mig om, fram tills jag skulle sadla, tränsa osv.. Då blev jag sjukt nervös! Men när jag hoppade upp, började rida fram, då försvann det, sjukt skönt!
Han var fin på framridningen, ofokuserad bara, men det fick jag leva med.
Likadan på banan, ofokuserad, tappade formen ibland, drog upp huvudet i halterna, drog sig inåt, men ändå fin i helheten. Men nu var dte ju så att domaren var väldigt sträng, i alla fall enligt mig. Det var 1 ponny i LC:n som fick godkänd procent! Fick i alla fall 57,50%.
Nu ska jag göra mig iordning till stallet, bloggar senare!
sommar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela