Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Victorias frågor

Publicerad 2012-05-26 14:50:47 i Erica - Övrigt,

1. Favorit färg? Rosa
2. Favorit mat?
3. Hemmakväll/ utekväll?
4. Tycker du om att blogga?
5. Vad tycker du om att vara med i usek?
7. Märkte du att jag hoppade över 6an?
8. Storhäst/ponny?
9. Vad gjorde du 23 februari 2012 klockan 15.07?
10. Orange/gul?
11. Favorit blogg?
12. Det bästa med dig själv?
13. Vad tycker du om mig?
1. Favorit färg? Rosa
2. Favorit mat? All mat
3. Hemmakväll/utekväll?
4. Tycker du om att blogga? Det pendlar, ibland jobbigt, ibland roligt.
5. Vad tycker du om att vara med i usek? Superkul, älskar att fixa aktiviteter.
7. Märkte du att jag hoppade över 6an? Inte förns du sa det haha
8. Storhäst/ponny? Går faktiskt inte att välja haha
9. Vad gjorde du 23 februari 2012 klockan 15.07? Åt såklart.
10. Orange/gul? Gul
11. Favorit blogg? Din såklart ;)
12. Det bästa med dig själv? Att jag är så rolig
13. Vad tycker du om mig? Du är skitrolig :D


Kommentarer

Postat av: Hilda

Publicerad 2012-05-26 16:49:33

Sjukt fin blogg :)

Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Publicerad 2012-05-27 05:07:06

Vill du läsa en super bra blogg? Då är det min vi snackar om! Min dröm är att bli en känd skådis och äga ett klädmärke större än H&M! Jag bloggar för det mesta om saker jag har sytt, om min dröm och om åsikter och tankar (vill gärna ändra människors syn på folk och världen) så ta en titt på mina kategorier jag syr, mitt mål och åsikter och tankar. Vem vet du kanske gillar den? Fan snackar jag om såklart du kommer gilla den, det är mig vi snackar om! ;)

Fin blogg btw! (Säger vi)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela