Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Totally amazing

Publicerad 2012-03-22 07:38:18 i Erica - Vardag,

Riktigt roligt att mötas upp av den här fantastiska statistiken måste jag säga. Tack Nellie om du nu läser detta, haha.
-
Sitter just nu med en turban på huvudet i hopp om att mitt hår ska hinna torka innan jag ska kila iväg till skolan. Tjaffsar lite med mamma som vanligt då, haha föräldrar asså. Men iallafall går jag i skolan till halv fem så sticker till stallet direkt efter, då det är usek möte som väntar. Vet inte riktigt om jag skulle rida Prince, men Klara hör väll av sig i så fall.
-
Men nu måste jag träna på provet vi ska ha idag lite smått, fuck this, 3 prov och 1 inlämning på en vecka. DÖ skola DÖ pussis

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2012-03-22 09:13:44

Häftig bild!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela