Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Mobilblogg - I bilen

Publicerad 2012-03-10 11:35:01 i Equestriancrew,

Hej allihopa! Jag och Erica sitter i bilen på väg till Rioja nu.
Förlåt för att vi inte bloggade igår, men vi kom hem typ halv tio och då satte vi oss och kollade på film på direkten. Fast vi somnade senare mitt i filmen (a)

Idag ska vi som sagt till Rioja. Typ rida ut och fota eller nått. Sen ska vi till Enskede och fota Savannah när hon hoppar, och sen så sover jag hos Savannah på kvällen!

Ett utförligt inlägg om ridpasset igår kommer senare ikväll, om jag får låna Savannahs dator. Jag red för övrigt Hortensia, super mysig häst!

Aja, vi hörs senare!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-03-10 15:20:54

Vill du ha fler besökare på din blogg?

Var då gärna med i min tävling om att bli veckansblogg, vad har du att förlora! :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/march/4-mars-2012-veckansblogg.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela