Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Min dag!

Publicerad 2012-03-18 21:25:32 i Laura - Hästar,

Dagen blev såhär:

Jag och mamma åkte till Hoppla Ridsport och Hööks som ligger i kungens kurva! Där köpte jag lite småsaker som ni får se längre ned. Sen åkte vi till donken på deras drive in och beställde lite mat. Efter skjutsade hon mig till stallet där det var klubbhoppning!
-
I stallet kollade jag på alla klasser och det blev Vickan & Faramir som segrade bland ponnysarna! Inte långt efter kom Savannah och Wilma! Carro och GT segrade bland hästarna.
-
Sen åkte vi hem och jag har bara chillat och badat och sånt som man ska på söndagar. Jag känner att jag börjar bli sjuk..

Teddypad (ska användas till Kiara och kanske tävling)
Magicbrushes (några ska till Gotland där jag inte har några som helst ryktsaker för tillfället)
T-shirt CRW, alltid bra att ha!
Discogrimma (ska användas på Kiara, kommer blir asfint eftersom hon är svart!)

Kommentarer

Postat av: Clara

Publicerad 2012-03-19 07:35:26

Hoppas du får en bra dag! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela