Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Give us a chans to change

Publicerad 2012-03-17 17:54:44 i Erica - Vardag,

Vi ska bli bättre på att uppdatera, men just nu, vad jag vet, så är jag och Laura sjuka. Savannah och Iris vet jag inte riktigt vad de håller på med men iallafall.. Alla kan ju inte blogga så aktivt hela tiden ellerhur? Liksom vi har ett liv också.
-
Var iallafall på Grönkort kursen idag och vi lastade lilla prinsen Zidane som var hur snäll som helst att lasta, känndes bra då det kanske är vår tur att ta en liten tur någonstans snart, hoppas jag. Ikväll sover jag hos Melissa. Kanske inte bloggar så himla mycket där heller, men ett inlägg kan ni räkna med iallafall. Skönt, kan man prata ur sig då melissa verkligen lyssnar och förstår. My little friend ♥


Hahahahahahahahaha, bara för dig Sasshiiich!

Kommentarer

Postat av: Wilma Stenhardt

Publicerad 2012-03-17 21:25:05

Tjenare! Vad ser du som mest intressant att läsa om i bloggar?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela