Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Ointressanta dagar..

Publicerad 2012-06-23 23:45:06 i Erica - Vardag,

Jag borde blogga så mycket bättre än vad jag gör just nu, jag vet! Men jag har faktiskt ingen blogglust alls, men jag ska blogga. Det lovar jag, jag lovade ecrew. Men om jag bara slänger upp ett halv trist inlägg så vet ni varför. 
 
Faktum med att senaste dagarna inte har varit alls intressanta, har bara varit hemma och kollat på film i stort sätt. Men imorgon så ska jag rida för Kjell (en kille mamma känner som tar hand om misshandlade hästar) och jag ska rida en häst som heter Ella. Har ridit henne tidigare och jag gillar henne faktiskt! Tror inte jag har några bilder men kanske kan ta några imorgon och visa er? Hon är ett jättefint fullblod, dock har hon inte blivit misshandlad, utan det är en tjej som äger henne som inte hinner med att rida henne så Kjell tar hand om henne. 
 
Sen på kvällen ska jag förbi Savannah och säga mors innan hon åker på ridläger, sen ska jag nog bara hem och ta det lungt, på Måndag ska jag förmodligen sova hos Amanda, ska även till Vårdcentralen och kolla upp min knöl om den inte har försvunnit. 
 
Det var väll allt jag hade och säga nu, skriver nog om ridpasset imorgon. Ska fixa lite tidsinställda nu. Morsning korsning! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela